Mellandags shopping !

Imorgon ska jag fara med syster och hennes kompis till min studiestad för att shoppa på mellandags rea !
Jag hoppas att jag hittar några fina fynd och att inte allt är slutsålt ! Har bestämt mig för att jag ska hitta åtminstone nån tröjja/top och en att ha utan på ! Typ en mysig luvjacka:P Har sett en eller två fina luvjackor från gina :) Men det ända är ju att dom kostar där kring 20 lappen så jag vet inte riktit om jag näns som man säger på dialekt:P
Skulle vilja ha ett par fina skor också som jag kan ha nu på vintern, och en jacka skulle inte heller sitta fel men jag tror att mamsen säger nejj :P Plånboken skulle nog tåla det ! För jag behöver faktist alla domdär grejjerna !!

I skolan tycker man att andra tjejer alltid har något nytt på sig ! Eller är det bara min klass som uglar för mycket på 4 våningen så att vi aldrig ser om dom har samma kläder flera gånger ?? Thats a mistery of its own !

Jag har ofta mycket saker som jag funderar över under dagens lopp som jag tänker " dedär ska jag skriva om i bloggen ikväll" men sen blir det bara inte av :/ Nästan som att man skulle behöva skriva upp sina tankar när man bloggar ???

Men en sak som jag nu i skrivandets stund kom på är hur populärt detta med att blogga har blivit !
Det irriterar mig att det finns vissa yngre som bloggar bara för att det är coolt och sen kanske inte skriver så som tex. jag gör ?! Om ni fattar ...
De flesta skriver om vad de gjort under dagens lopp, det gör ju också jag ! Jag läser mängder med olika bloggar
och vissa av dom mer icke seriösa också ! Och jag blir faktist ganska trött på att sitta o läsa om vad en 14 årig tjej kan ha gjort under helgen eller vad hon skvallrat om med sina kompisar !? Då kanske ni som läser min blogg tycker " varför struntar du inte bara i de bloggarna då ?" Fine det kan jag väl göra ! Men jag tycker att om man bloggar bara för att det är coolt så kan man lika gärna sluta ! Jag som många andra bloggar för att jag vill få
skriva av mig nånstans, det känns lite lättande ibland att skriva av sig !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0