And a britneys song was on !

Det har varit en lång dag ! Kök från halv 8 till halv 2 och sen produkthygien från kvart i 2 till 3 ! Okejj vi slutade tidigare än dom 3 sista dagarna men i köket har jag fel sorters skor så jag får sjukt i benen ! Iallfall nu ikväll har vi varit på styrketräning :) Gick hyfsat bra för att vara första gången på 1 månad som jag har rört en skivstång :P
Men min rygg och knät krånglar :( Det gillar jag inte ! Igår var jag och mamma till simhallen ! FINALLY ! Simmade lite över en 500 m tror jag bestämt ? slutade räkna då iallfall :P så lite mer än 500 måste de vara ! Hann faktist också tänka lite ! :) Men nu ska jag inte skriva mera ! Fredag imorgon :) Den dagen har jag väntat på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0