And it gets better !

Schena moch !

Igår trodde jag att det skulle bli en sitta ensam här hemma kväll och äta lite popcorn och kolla på nån usel film
Men som tur var så blev det inte så :) Vibb fick övertalat mejj att fara till solf ! :D Först var det meningen att marie skulle komma med men hon ville tydligen inte :( Iallfall först när vi kom dit tänkte jag bara OH MY GOD ! vi är sååå på fel ställe :P de var massor med 14-15 åringar där och flickor som var fulla och ropade för dom tror tydligen att man ska ropa och knuffas och ha sej när man är ute... iallfall.. först visste vi inte riktit vad vi skulle göra men så hittade vi snåfsin och hans kanadesiska vänn och rästen av hans schak så vi var lite smått me dom ! Dansade lite och sånna grejjer.... haha stackars vibb som blev kastad av och ann :P först slog nån henne :( och sen blev hon behandlad som ett stycke kött av massor med killar :D haha ja magmusklerna blev iallfall tränade ! 
Den kvällen gör jag gärna om :)

Mina såkallade "nyårs" löften är på god väg !

Kommentarer
Postat av: Viveca

haha lätt! :D

janå ja o tykt synd om mj själv , ibland e d kakka att va litin :D

VA VA DITT NYÅRSLÖFTE? PAISUPAAK? :C :D

2010-01-24 @ 13:39:58
URL: http://www.vibbsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0