Choklad-, rödbetskaka

Godaa !
Jag har inte bloggat så mycket de senaste dagarna... as usual ! Igår hade vi catering från halv 2 till 2 kanske ?? :P så de va rätt så jobbigt ! Och till på köpet är jag förkyld :( 

Iallfall :) Idag har jag färgat håret :D Blev kinda bra med tanke på att jag gjorde allt själv ! Satt dit en slinga i en najs färg så att det inte e entonigt ! Nåjaa färgen som jag köpte hade en guldigunderton så... jag tror inte att jag ska köpa några färger med en röd underton i längre ! Ser inte så najs ut :/ iallfall... det blev lite dåligt i bakhuvvet men jag ska nog färga det om typ en månad igen med tanke på att jag har ju blondt under ... hatar när färgen halkar ur när man har varit blond fööre :C
Imorgon ska jag sova vid internatet ! Får se hur det går :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

uuh

2010-02-03 @ 11:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0