Im not the same !

Äntligen fredag säger jag bara ! Sitter här o skriver på aftonskvisten (?!)
Har inte hänt så mycket idag ! Jag var och kollade runt i stan lite med Marie :D Det var roligt !
Men som på mellandagarna hittade jag nästan inget ! Bara en bastopp som var typ 1 nummer för stor ! Men shit the same ! Och ett par gråa benvärmare :) Denna period kommer måndagarna och tisdagarna att vara tyngre ! Matte, modde, fysik och engelska är vad vi har för ämnen ungefär ! Och vi har inte modde med samma lärare som vi brukar ha ! Så jag fruktar att jag inte kommer att ha min 5a kvar på kurs 4 :S Men jag hoppas att dendär läraren är lika bra och snäll som hon andra ! :)

En sak som jag har blivit förvånad över med mej själv är att jag har rätt så bra betyg nu i yrkes !
Bättre än vad jag har haft sen jag började i grundskolan tror jag faktist ? :P Det är ju bara yrkesdelen som inte är så bra som jag skulle vilja ! Men jag försöker ju iallfall ! Men det är denhär jäkla ordningen dom har på linjen också som gör mej irriterad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0