menli men

jag har nyss tittat och hört med ett halvt öga/öra på 2 ½ men ! Min pappas favvo serie :P Under programmet har jag hunnit tvätta ansiktet och bytt om till nattkläder ! No, jag ska inte gå och lägga mej 20 i 9 ! Vill bara förbereda mig så att jag kommer mej i säng !

Idag kom jag på att måndagar kommer att vara en rätt så blandad dag ! Om jag är på det humöret som jag var på under engelskan kommer det att gå FINE ! Men om hon tjäringen på moddan kommer att vara sådär irriterande kommer det att vara mindre fine ! Just so you get the picture, hon talar som en jäkla robot när hon förklarar nått !!! Understand my dissapointment ! I engelskan och fysiken går det bättre ! Dels för att vi har så bra lärare i fysik :) och på engelskan tycker jag att jag kan prata ganska bra faktist ! Okejj jag använder mycket amerikanskt slang ! Men jag kollr ju mycket på serier från usa ! Thats not such a big of a deal !

Jag har funderat mycket domhär senaste veckorna att 2010 ska bli ett år då jag bara tänker på mig själv !
Har tänkt börja motionera mera (yeah right !) och förhoppningsvis vara skit snygg tills min första krog utgång !
Jag ska skaffa nya vänner ! (på god väg faktist ! Bara jag inte gör så att det skiter sig :S) Ska arbeta häcken av mig i sommar och samtidigt kunna vara ute på sommarbus och catcha en snygg bruna (vilket jag har tänkt fuskalite med, med hjälp av solariet ;) ) Då har jag skit mycket stålar tills hösten/vintern och är skit snygg när trean börjar och har mycket goda vänner !

Får se sen om det håller i sig hela vägen ? Jag hoppas att jag kan börja på min muskeluppbyggnad och slim träning redan imorgon genom att få mamma med till simhallen för lite kondis simning ! Det kändes så länge sen jag tog och körde slut på mig själv genom massvisa längder i vattnet !

Där fick ni ett inlägg som heter duga!

Kommentarer
Postat av: c

I'm with you sis!

2010-01-11 @ 19:59:38
Postat av: tott

Lycka till : )

2010-01-12 @ 18:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0