Oh my... time flies by when you have fun

Jag satt just och uppdaterade mejj i olika bloggar och hittade nya och gamla som jag inte besökt på ett tag !
Så när jag var på sista bloggen kom jag fram till att jag inte varit och bloggat i min egen blogg på länge !
Well well... ingen gråter väl för det ?

jag känner mej smått sjuk idag !? Inte sådär förkylnings aktigt men det känns lite som att min kropp försöker säga : Nu räcker det med att springa omkring i domdär förbankade skorna i skolan !
Höfterna säger ifrån, jag kan inte böjja knäna på ett visst sätt för då känns det som att nån rusar in en kniv i leden :S Ryggen ilar när jag går och lägger mej på kvällarna !

Håller jag på och blir gammal i förväg ??

I hope not !

Imorgon är det torsdag som i vanliga fall innebär träning ! Men nejj inte denna vecka ! mamma är på affärsresa
syster ska arbeta så jag känner mej inte manad att fara själv ! Och ifall att vi skulle ha farit så skulle jag ha blivit
lite besviken ! Men i måndags var vi faktist och simmade jag och mamma :) Det var skönt !
Igår var jag på utbildnings mässa till gymnasiet i vörå ! Grymt vad lite folk !

Anyways ! Jag ska nog gå och göra nått annat nu ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0