Redrama - du

Jag har letat med ljus o lykta (säger man så ??) efter denhär låten ! Men jag har ju skrivit fel -.-'
Iallfall ! Den är jätte bra :) Tycker jag :P
Har för en dryg timme sen kommit hem från en familj som vi känt sen vi var små (syrrans barndomsvän)
Där fick man många skratt :P Imorgon blir det att fara på nyårskaffe till gamla skolan här i byn -.-'
Ärligt talat jag orkar inte med tantornas allsång och bakelser... det börjar bli en liten pina att gå dit varje vinter
Men man ser ju inte dom andra bysborna så ofta så man måste väl visa sitt nylle där då !

Torsdag börjar skolkneget igen -.-' (många trötta miner i detta inlägg:O) ärligt talat skulle jag iställe för 1½ år kvar där vilja ha bara ½ år kvar eller typ 5 månader kvar där faktist ! Om ni skulle gå på min linje skulle ni mycket väl förstå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0