Sammanfattning av 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Mjo, drack en öl med mamma i södern xP Och var på förfest
i ett pannrum/källare :S

2. Höll du några av dina nyårslöften?
nej, för jag struntade i såna !

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nejj, bara några jag känner sådär halft

4. Dog någon som stod dig nära?
Min lilla mormor:(

5. Vilka länder besökte du?
hmm, Sverige och Spanien

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Mera bekanta och ett bättre uteliv :P Och kanske nån
att kramas med skulle vara bra :P

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
21.11, och dagen då det var skatila :P både dåliga och bra dagar !

8. Vad var din största framgång 2009?
ja de vet jag faktist inte ? Jag fann iallfall
två fina vänner :)

9. Största misstaget?
Man kan räkna dem på en hand iallfall...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Vanliga förkylningar och sånt ! Och brände mejj i
handen på ettan men

11. Bästa köpet?
Jag har inte köpt så mycket !
Men en kanske var min Ipod touch

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och onödiga saker !

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Säkert fanns det stunder !Men kommer inte ihåg :P

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Britney Spears - 3,  Lady gaga- Bad Romance, Rihanna - Russian Roulette

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och ! Men jag tror att jag var glad största delen av året

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit ute och umgåts mera!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit mindre sur på min familj kanske ?

18. Hur tillbringade du julen?
Julafton här hemma med familj och morbror
Juldagen med pappas släkt i vörå

19. Blev du kär i år?
Lite smått :P I olika saker och människor :P

20. Hur många one night stands?'
0
Jag är inte en tjej som hånglar upp en kille på kvällen
och sen skiter i honom !

21. Favoritprogram på TV?
NCIS och Bones !
2½ men går väl
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nää, men det finns vissa som jag gillar mindre

23. Bästa boken du läste i år?
Big mouth and ugly girl, engelsk bok

24. Största musikaliska upptäckten?
The Baseballs <3

25. Något du önskade dig och fick?
Två fina vänner :)

26. Något du önskade dig men inte fick?
Nån att kramas med :P

27. Årets bästa film?
Berättelsen om Narnia : Drottningen & Lejonet

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var hemma och firade med familjen

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Flera vänner !

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Klädstilen lite chic blandat med rockerstil ? Och Casual !
Musik : Same old same old :P

31. Vad fick dig att må bra?
Lite allt möjligt :P

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Nikki Sixx efter sauna open air festivalen ! ;D


33. Vem saknade du?
Mormor, och macke vår hund :(

34. De bästa nya människorna du träffade?
Vibb och marie maruschka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0